Aby osiągnąć sukces, właściciele firm stosują różne metody. Ale jest też rzecz wspólna dla nich wszystkich. Jest to przede wszystkim chęć promocji własnej działalności. Metody takiej promocji są różne. Część szefów stawia na reklamę internetową, część woli działania bardziej wymierne. Drukują więc ulotki, foldery, ale też dbają o zaopatrzenie firmy w różnorodne gadżety reklamowe. Oprócz nieśmiertelnych smyczy, długopisów czy kubków pojawiają się też bardziej niekonwencjonalne rzeczy.
Ostatnio dużą popularnością cieszą się cukierki z logo firmy. Chętnie zaopatrują się w nie firmy, które często biorą udział w różnych targach branżowych lub sponsorujące jakieś imprezy plenerowe. Cukierki takie rozdawane są wśród uczestników takiego spotkania. Przyjmowane są chętnie nie tylko przez najmłodszych uczestników, ale również przez ich rodziców. A ci jak wiadomo, zawsze spojrzą na opakowanie. A jak już to zrobią, to być może zainteresuje ich umieszczony tam znak graficzny. Jeśli tak się stanie, to jest to już połowiczny sukces firmy oferującej te słodycze. Dorosły konsument będzie chciał się czegoś więcej dowiedzieć o firmie, o jej ofercie.
Teraz wszystko w rękach handlowców, aby odpowiednio zaprezentować mu firmę. Takie cukierki często też umieszczone są w widocznym miejscu w biurze. Każdy klient odwiedzający siedzibę firmy, może się nimi poczęstować. Taki miły, słodki drobiazg zazwyczaj wpływa pozytywnie na jego nastawienie do firmy. A to jak wiadomo jest bardzo ważne. Cukierki z nadrukiem sprawdzają się w wielu sytuacjach. Zauważyło to już wiele firm chcących wypromować swoją działalność.