W obecnych czasach konkurencja na rynku handlowym jest bardzo silna. Wynika to między innymi z faktu, że dostępnych jest wiele produktów i usług, a tym samym zajmujące się tym firmy, muszą nieustannie walczyć o klienta i wychodzić mu na przeciw. Oczywiście najprościej to zrobić stosując dobre triki marketingowe, a także wykorzystując chwytliwe reklamy i hasła. Warto jednak zastosować coś niepowtarzalnego, co zaskoczy potencjalnego klienta, niż powtarzać nieustannie utarte schematy jak np. rozdawanie ulotek w przejściu podziemnym.
Dobrym pomysłem będą napoje energetyczne z logo naszej działalności, którymi będziemy częstować odwiedzających nas klientów, a także dystrybuować je podczas dużych wydarzeń sportowych w mieście lub innych eventach gdzie spotyka się wiele osób. W ten sposób zachęcimy społeczność aby do nas podeszła, a zarazem zapoznała się z proponowaną ofertą, a w zamian otrzymała zimny napój. Dzięki temu stworzymy pozytywny wizerunek swojej firmy, a co więcej uruchomimy pocztę pantoflową. Młodzi ludzie będą przekazywali sobie nawzajem gdzie można otrzymać coś za darmo, a także kto jest tego sponsorem. Logo uwydatnione na puszce musi być więc dobrze widoczne, najlepiej kolorowe aby od razu zapadało w pamięć. Jeśli podczas spaceru, ktoś zobaczy na szyldzie taki sam symbol to dużo chętniej nas odwiedzi, gdyż w jego podświadomości jesteśmy kimś fajnym, stworzyliśmy swój pozytywny obraz.
Dobra reklama nie musi być bardzo kosztowna. Nie zawsze radio i telewizja to najlepsza forma przekazu, tym bardziej, że żyjąc w ciągłym biegu, rzadko mamy okazję oglądać kolorowe spoty. Warto więc skorzystać z usług profesjonalnej firmy marketingowej, która wskaże nam odpowiedni kierunek działań, a także zaproponuje różne formy dotarcia do potencjalnego klienta, które zarazem nie doprowadzą nas do bankructwa.
3 czerwca 2024